პრობლემის აღწერა:
- მოსწავლეები უშუალოდ არ იცნობენ იმ კულტურულ ღირსშესანიშნაობებს, რომელთა შესახებაც გარკვეული თეორიული ცოდნა აქვთ
- გეოგრაფიული მდებარეობიდან გამომდინარე , გარემოსამყაროსთან კავშირი საკმაოდ სუსტია
- არსებობს აუცილებლობა , მოსწავლეებმა განიმტკიცონ თეორიული ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენების უნარი, აიმაღლონ დამოუკიდებლად მუშაობის უნარ–ჩვევები.
პროექტის მიზანი:
- მოსწავლეები დამოუკიდებლად მოიძიებენ ინფორმაციას, უშუალოდ მოინახულებენ კულტურულ–ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს და ერთმანეთს შეადარებენ თეორიული და ემპირიული გზით მიღებულ ცოდნას.
პროექტის ენა: ქართული
მონაწილე მხარეები: VI-IX კლასის მოსწავლეები, პედაგოგები, მშობლები
პროექტის აქტივობები/დრო:
- მოსწავლეები დამოუკიდებლად მოიძიებენ ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროდან , ეს იქნება ლიტერატურა, ინტერნეტი და ა.შ /მაისის პირველი ნახევარი/
- მოგვარდება ექსკურსიების საორგანიზაციო მხარე, მოძიებულ იქნება ფინანსები /მაისი/
- მოსწავლეები მოინახულებენ ისტორიულ–კულტურულ ღირსშესანიშნაობებს /მაისის მეორე ნახევარი–ივნისის პირველი ნახევარი/
- მოხდება პროექტის შედეგების შეჯამება /ივნისის შუა რიცხვები/
პროექტის ვადები: საერთო ხანგრძლივობა– 6 კვირა.
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
საზ.მეც.
V-VI .2. მოსწავლეს შეუძლია
გამოიყენოს და შექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალება
·
ადარებს სხვადასხვა
ფორმით გადმოცემულ ინფორმაციას რაიმე ნიშნით
·
ახდენს სხვადასხვა
საშუალებებიდან მოპოვებული ინფორმაციის კლასიფიცირებას
საზ.მეც.V-VI. 22.მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს საქართველოს მოსახლეობის
კულტურათა მსგავსება განსხვავებების გამოვლინებანი და განიხილოს შესაბამისი მიზეზები
·
აღწერს მშობლიურ
კუთხეში მდებარე ისტორიულ ძეგლებს
ისტ.VII.10. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა კულტურის შემადგენელ ნაწილებზე
·
სახელმძღვანელოში
არსებული და დამატებით მოძიებული მასალის საშუალებით ადარებს არქიტექტურის, მხატვრობისა
და ლიტერატურის უმთავრეს ნიმუშებს
ისტ.VIII.16. მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს მსოფლიო კულტურის შედევრები
·
ჩამოთვლის მსოფლიო
არქიტექტურის ღირსშესანიშნავ ძეგლებს , აჯგუფებს მათ ისტორიული ეპოქების მიხედვით
. მსჯელობს მათი შექმნის ისტორიაზე
ისტ. IX.7. მოსწავლეს შუძლია მსჯელობა ქართული კულტურის სხვადასხვა
დარგის ჩამოყალიბებისა და განვითარების შესახებ
·
ფუნქციების მიხედვით
აღწერს და რუკაზე აჯგუფებს მისთვის ნაცნობ
ქართული ხუროთმოძღვრების ძეგლებს
·
წერილობით აღწერს
მის დასახლებულ პუნქტში მდებარე კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლს
მოსალოდნელი შედეგები:
- მოსწავლეები უშუალოდ გაეცნობიან ისტორიულ ძეგლებს –ქართულ ხუროთმოძღვრულ მემკვიდრეობას
- პრაქტიკაში გამოიყენებენ თეორიულად შეძენილ ცოდნას;
- განიმტკიცებენ ინფორმაციის მოძიებისა და დამუშავების უნარ–ჩვევებს
- ისწავლიან დამოუკიდებლად მუშაობას
პროექტის ხელმძღვანელი:
დავით ჩივაძე
Комментариев нет:
Отправить комментарий