შეფასება

პროექტის დასკვნით ეტაპზე პროექტის მონაწილეებმა  წერილობით ჩამოაყალიბეს თავიანთი შეხედულებანი, დამოკიდებულებანი, შთაბეჭდილებანი; პედაგოგებმა და მოსწავლეებმა ერთად გააანალიზეს პროექტის მსვლელობა, ისაუბრეს მის დადებით მხარეებზე და ხარვეზებზე, რომლის გამოსწორებასაც მომავალში გეგმავენ.

პროექტის აქტივობები შესაბამისობაში მოდიოდა მიზანთან
კარგი
საშუალო
ცუდი
გათვალისწინებული დრო შესაბამისობაში მოდიოდა პროექტის მოთხოვნებთან.
კარგი
საშუალო
ცუდი
ბავშვები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი პროექტის მსვლელობაში
კარგი
საშუალო
ცუდი
ფუნქციები სწორად იყო გადანაწილებული
კარგი
საშუალო
ცუდი
საორგანიზაციო მხარე მოგვარდა განსაზღვრულ ვადებში და პრობლემა არ შეუქმნია პროექტის განხორციელების პროცესში
კარგი
საშუალო
ცუდი
მოსწავლეებმა განსაზღვრულ დროში  მოიძიეს საჭირო ინფორმაცია
კარგი
საშუალო
ცუდი
ექსკურსიები სწორად იყო ორგანიზებული და განსაზღვრულ ვადებში განხორციელდა
კარგი
საშუალო
ცუდი
ბავშვებმა ერთმანეთს შეადარეს უშუალოდ ნახული და თეორიული ცოდნა
კარგი
საშუალო
ცუდი

Комментариев нет:

Отправить комментарий